آرمان کلیپ

رهبر معظم انقلاب:
مأموریت جوان مؤمن انقلابی برای پیشرفت کشور
آن جوان‌هایی که در تهران، در شهرهای گوناگون... کار فرهنگی می‌کنند با اراده‌ی خودشان، با انگیزه‌ی خودشان... کار را هرچه می‌توانند به‌طور جدی دنبال کنند و ادامه بدهند. بدانند که همین گسترش کار فرهنگی در بین جوان‌های مؤمن و انقلابی، نقش بسیار زیادی را در پیشرفت این کشور و در ایستادگی ما در مقابل دشمنان این ملت ایفا کرده است.
------------------------------
ما می رویم ماندن با درد فاجعه ست
در عرف ما نشستن یک مرد فاجعه ست

۲۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است


اقتدار

پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR نماهنگ «دوران بزن و دررو تمام شده است» را درباره پاسخ رهبر انقلاب به تهدیدهای نظامی مقامات آمریکایی منتشر می‌کند. گوشه‌هایی از تصاویر رزمایش نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران و فیلم سخنان رهبر انقلاب در دیدار کارگزاران در شهریورماه ۱۳۸۶ درباره واکنش جمهوری اسلامی به هرگونه تهدید، از بخش‌های تشکیل‌دهنده‌ی این نماهنگ هستند.


با توجه به پهنای باند اینترنت خود ، می توانید این فیلم را با کیفیت های مختلف زیر دریافت نمایید : 


کیفیت خوب و فرمت Mp4 و با حجم 135.7 MB 

کیفیت متوسط و فرمت Mpeg و با حجم14.9 MB 

کیفیت پایین و فرمت Flv و با حجم 10.5 MB 

مناسب برای تلفن همراه و فرمت 3gp و با حجم 4.4 MB

۲۹ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۰۹ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

 

سخنان انقلابی حاج سعید قاسمی در مراسم تشییع پیکر شهدای غواص

 

عده ای دوست دارند با امام تحریف شده مسیر خود را ادامه دهند اما کور خوانده اند.. ما این شهداء را جایی مخفی نکرده بودیم؛ هر وقت کارمان گره خورده خودشان را رسانده اند.. وقتی تهدید کردند، اگر مذاکره را قطع می کردید، اثرش را می دیدید..

یک چیزی می‌گویم که شاید جایش اینجا نباشد، ولی در تاریخ ثبت شود: شمایی که این مذاکرات را در این دولت کشاندید و به رهبر تحمیل کردید، والله اگر که دولت دیگری آمده بود و با نگرش دیگری، هیچ‌وقت رهبر و ملت را تحت فشار این مذاکرات نمی‌گذاشت که بعد رهبر انقلاب بگوید: «امیدوار نیستم، شما می‌خواهید بروید بروید، اما ما در طول تاریخ از این ناعهدی‌ها و نامردمی‌ها زیاد دیدیم.»

 

 

 

حجم : ۴۶ مگابایت

دریافت

۲۹ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۱۵ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

مهرداد بذرپاش، میهمان نهمین قسمت ویدئوی سه‌دقیقه ای «دونقطه» شد.

وی در این ویدئو به تشریح پازل‌ جدید غرب برای مهار ایران در مذاکرات هسته‌‌ای پرداخت.

«دونقطه» در قالب مقاله ای تصویری در گفتگو با کارشناسان مختلف به بیان

نقطه نظرات ایشان پیرامون مسئله توافق هسته ای می پردازد و

توسط موسسه سفیرفیلم تهیه و تنظیم شده است.

 

 

حجم : ۱۴٫۹ مگابایت

دریافت

۲۶ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۰۴ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

قسمت هشتادم مجموعه

"دکتر سلام"

 

 

حجم : ۶۸٫۳ مگابایت

۲۵ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۱۷ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱ نظر

ذوق زدگی رسانه های بیگانه از اظهارت حسن روحانی در بجنورد

 

حسن روحانی رئیس جمهوری در جمع مردم بجنورد خطاب به منتقدان بیان کرد : «کسانی که می‌گویند تحریم‌ها مهم نیست، گویا از جیب مردم خبر ندارند.. کسانی که می‌گویند نباید با قامتی رشید و بهره‌گیری از دیپلمات‌های کارآزموده در برابر ۱+۵ ایستاده و مذاکره کنیم، از زندگی مردم بی‌خبر هستند»

این اظهارت در حالی صورت می گیرد که همه منتقدان روند مذاکرات هسته ای نه تنها مخالف مذاکره نیستند بلکه خواهان یک توافق خوب در چارچوب حفظ منافع ملی و امنیت کشور هستند و از آنجا که دولت محترم بارها اعلام کرده از نقد سازنده استقبال می کند، باید موجب خوشحالی دولت باشد که مورد نقد نخبگان علمی و سیاسی جامعه قرار می گیرد چرا که به گفته جناب رئیس جمهور، عدم وجود فضای نقد به دیکتاتوری می انجامد.

روشن است که منتقدان با اطلاع دقیق از جیب مردم، روند مذاکرات هسته ای را مورد نقد قرار می دهند چرا که "اطلاع داشتن از جیب مردم" و "حفظ منافع ملی و امنیت کشور" به هیچ عنوان، در تضاد با یکدیگر نیستند. 

حال باید پرسید کسانی که بنزین و نان را گران می کنند، از زندگی مردم با خبر هستند یا خیر !؟

 

۲۵ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۵۷ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

ستند کوتاه «امان نامه»

بررسی نتایج اعتماد به استکبار و انحراف از افکار حضرت امام خمینی(ره)

نقش خواص در سست کردن ریشه جامعه و عاقبت اعتماد به تزویر


 

مستند کوتاه امان نامه

مـدت زمــان : ۱۰ دقـیـقـه

تولیدی مبارز کلیپ

Unknown Object

 

کیفیت بالا

حجم : ۶۴٫۵ مگابایت

دریافت


کیفیت متوسط

حجم : ۲۵٫۵ مگابایت

۲۴ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۴۷ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

اعترافات جنتی در مورد کرسنت و پاسخ مسعود میرکاظمی

 

علی جنتی در صحن عمومی مجلس (روز سه شنبه ۱۹ خرداد ۹۴)، با اشاره به سوال نمایندگان در مورد پرونده کرسنت گفت: این قراردادی است که در گذشته بین وزارت نفت با یک شرکتی به عنوان کرسنت که متشکل از یک عراقی و مقامات شارجه در امارات است، منعقد شده و بر اساس آن باید ایران به کشور امارات گاز صادر کند. وی افزود: وزرای نفتی کشورمان بعد از عقد این قرارداد دیگر بدان عمل نکردند و بر همین اساس نیز طرف مقابل شکایتی به دادگاه لاهه ارسال کرد. جنتی با بیان این که پرونده کرسنت در دادگاه لاهه بسیار حساس است، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران تاکنون ۱۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون دلار محکوم به جریمه شده و اگر این روند ادامه یابد شاید آنان در پی گرفتن خسارات های بیشتری باشند. بر همین اساس شورای عالی امنیت ملی از ۲ سال گذشته طی مصوبه ای رسمی اعلام کرد که مقامات و مسوولان و حتی مطبوعات حق اظهار نظر در این امر را ندارند. (+)

 

البته این سخنان توسط آقای میرکاظمی بی جواب نماند. میرکاظمی در توضیح سوال خود و در پاسخ به علی جنتی گفت: کرسنت یک قرارداد ننگین پر از فساد است. تا ۵۰ سال دیگر ضررهای غیرقابل جبرانی دارد. اشکال این است که افرادی که متهم هستند بر سر این پرونده قرار گرفته اند! طبق اصل ۷۷۶ قانون اساسی، مصوبات شورای امنیت ملی بعد از تایید مقام معظم رهبری قابل اجراست. آیا شما همه ی مصوبات شورای امنیت را انجام می دهید؟ مصوبه ی شورای امنیت ملی در مورد سران فتنه هم هست! چرا اجرا نمی کنید؟ اگر در دولت سابق این اتفاقات می افتاد، روزنامه های زنجیره ای خودشان را به زمین و زمان نمی کوبیدند که آزادی بیان از بین رفت؟ (+)

 

 

 

حجم : ۷٫۴۷ مگابایت

دریافت

۲۳ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۴۶ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

سخنان حجت الاسلام پناهیان درباره لزوم عبرت گیری از گذشته

 عدم توجه ابوموسی اشعری به تجربه گذشته در مذاکرات

 

«من فقط از این دومینو می‌ترسم؛ از دومینویی که یواش یواش شروع کنند تا برسد به گودی قتلگاه! یک دومینویی شروع شد و به کربلا منجر شد. می‌دانید کربلا از کجا آغاز شد؟ از آنجایی آغاز شد که ابوموسی اشعری..»


 

حجم : ۵٫۱ مگابایت

دریافت

۲۲ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۵۲ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

مستند کوتاه «ترویج ممنوع» روایت کوتاهی از فساد های کانون موسیقی در دانشگاه علم و صنعت ایران است و قرینه های زیادی را کنار هم می چیند تا در مورد بازگشت آن دوران هشدار داده و دانشجویان انقلابی دانشگاه های کشور را به حساسیت و دغدغه مندی دعوت نماید. پس از این روایات، مستند به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد ترویج موسیقی در دانشگاه ها و اردوهای مختلط می پردازد.

 

لازم به ذکر است که این مستند به هیچ وجه یک مستند اغنایی نبوده و قرار نیست کسانی که به موسیقی علاقه مندند را از فساد های اطراف آن بازدارد، بلکه بیشتر مستندی خبریست که صحبت هایی از رهبر معظم انقلاب را که توسط دفتر ایشان انتشار رسمی داده نشده اند را به گوش دانشجویان انقلابی برساند و آنها را نسبت به اجراهای موسیقی در دانشگاه ها حساس تر نماید، چرا که بسیاری از دانشجویان انقلابی از مواضع رهبری در خصوص غلط بودن ترویج موسیقی در دانشگاه ها و این که نفس اردوهای مختلط (چه علمی و چه غیر علمی) چیز بد و غلطی هستند مطلع نیستند.

 

 

حجم : ۲۳٫۴ مگابایت

دریافت






با تشکر از مبارز کلیپ

۲۲ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۴۷ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

 

 قسمت هفتاد و نهم مجموعه

"دکتر سلام"

 

 

 

حجم : ۶۴٫۵ مگابایت

دریافت

۱۹ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۴۴ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱ نظر