آرمان کلیپ

رهبر معظم انقلاب:
مأموریت جوان مؤمن انقلابی برای پیشرفت کشور
آن جوان‌هایی که در تهران، در شهرهای گوناگون... کار فرهنگی می‌کنند با اراده‌ی خودشان، با انگیزه‌ی خودشان... کار را هرچه می‌توانند به‌طور جدی دنبال کنند و ادامه بدهند. بدانند که همین گسترش کار فرهنگی در بین جوان‌های مؤمن و انقلابی، نقش بسیار زیادی را در پیشرفت این کشور و در ایستادگی ما در مقابل دشمنان این ملت ایفا کرده است.
------------------------------
ما می رویم ماندن با درد فاجعه ست
در عرف ما نشستن یک مرد فاجعه ست

۵ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است


گزارش خبرنگار تراز حاکیست، پخش مستند "فردای توافق" که قرار بود ساعت ۲۱ دیشب از شبکه افق پخش شود چند دقیقه قبل از زمان اعلام شده, متوقف شد. این اتفاق در حالی است که پایگاه اطلاع رسانی صدا وسیما خبر پخش این مستند ۴۰ دقیقه ای را اعلام کرده وحتی عوامل این مجموعه نیز از عدم پخش آن تا چند دقیقه قبل از زمان پخش مطلع نبودند. طبق شنیده های خبرنگار ما، گویا دقایقی قبل از ساعت ۲۱ از پخش این مستند جلوگیری شده و این برنامه از فهرست پخش سیما حذف می شود.

"فردای توافق" مستندی اقتصادی با رویکرد تحلیل اثر واقعی تحریمهای خارجی بر اقتصاد ایران  بوده و در راستای بررسی تبعات مثبت و منفی لغو تحریمهای اقتصادی غرب تولید شده است.

 در این مستند به مواردی همچون میزان ضربه پذیری تولید، مردم و دولت از تحریم‌های خارجی در ۵ سال اخیر پرده برداشته شده است.  گفتنی این مستند با فرض به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته ای ساخته شده و قرار بود به برخی ابهامات پیرامون اثرپدیری واقعی تحریمها بر اقتصاد ایران، توسط اقتصاددانان برجسته و تولیدکنندگان و فعالان بازار پاسخ دهد.

وحیدرضا سلیمانی کارگردان مستند  "فردای توافق" در بیان دلایل عدم پخش  این مستند علی رغم اعلام قبلی تلویزیون به خبرنگار تراز گفت: خبر دقیقی هنوز به ما  داده نشده است اما بر اساس شواهد موجود, برخی ناهماهنگیها باعث بروز چنین مشکلی شده است. هرچند احتمال آن می رود که اعلام جمع بندی مذاکرات هسته ای و شاید برخی ملاحظات مدیران صدا و سیما در این اتفاق بی تاثیر نبوده است.

وی تصریح کرد: انشالله از فردا برای پخش مجدد این مستند پیگیری خواهم کرد، چرا که احساس میکنم این مستند بسیاری از مشکلات و چالش های اقتصادی کشور را بعد از لغو تحریمهای خارجی با روایتی ساده و قابل فهم برای مردم بیان کرده و میتواند مدیران اقتصادی کشور را درباره اصلاح ساختار اقتصادی کشور در دوران پسا تحریم کمک کند.

لازم به ذکر است در صورت ممانعت مدیران صدا و سیما از پخش این مستند, از طریق پایگاه خبری تراز و شبکه های اجتماعی نسبت به توزیع آن اقدام خواهد شد.

 ----------------

لینک دانلود تیزر مستند فردای توافق

۲۴ تیر ۹۴ ، ۲۰:۰۱ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲ نظر
۲۳ تیر ۹۴ ، ۱۸:۳۶ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱ نظر

http://farsi.khamenei.ir/ndata/home/1394/1394041901268ce6.jpg


با توجه به پهنای باند اینترنت خود ، می توانید این فیلم را با کیفیت های مختلف زیر دریافت نمایید : 

کیفیت خوب و فرمت Mp4 و با حجم 212.9 MB

کیفیت متوسط و فرمت Mpeg و با حجم10.1 MB

کیفیت پایین و فرمت Flv و با حجم 7.0 MB

مناسب برای تلفن همراه و فرمت 3gp و با حجم 3.7 MB

۱۹ تیر ۹۴ ، ۱۹:۴۵ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

 

مداحی چهل و پنج میلیون دلاری

 

روایتی از تلاش و صرف هزینه های بسیار دشمن
جهت تحریف مجالس مذهبی و مداحی های شیعیان

 

به کوشش کانون فرهنگی تبلیغی منتظران ظهور

 

 

 

حجم : ۸٫۸۷ مگابایت

 


منبع:مبارز کلیپ
۰۸ تیر ۹۴ ، ۱۸:۱۵ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱ نظر

 

 قسمت هشتاد و دوم مجموعه

"دکتر سلام"

 

 

حجم : ۶۲٫۲ مگابایت

 

 

 

[منبع: خبرگزاری دانشجو]


۰۸ تیر ۹۴ ، ۱۸:۱۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱ نظر